Jak wybrać agencję reklamową?

Wybór agencji reklamowej ma bardzo duże znaczenie, jeśli chodzi o skuteczność stworzonej strategii i kampanii reklamowych. Duże agencje reklamowe są w stanie tworzyć bardzo rozbudowane kampanie oparte na różnorodnych formach przekazu. Z drugiej strony tego rodzaju agencje wymagają znacznie większych wydatków. Są firmy reklamowe, które zajmują się jedynie specyficznymi rodzajami reklamy, jak reklama zewnętrzna, czyli oferowanie bilbordów i kampanii reklamowych na nich opartych.

Mniejsze firmy zajmują się reklamą internetową i często mają znacznie większe doświadczenie w budowaniu kampanii poprzez social media, portale, budowane na zamówienie strony internetowe. Każdą agencję reklamową warto jest wybierać w oparciu o portfolio, które wskazuje doświadczenie w realizacji konkretnych projektów. Przy ocenie portfolio ważne jest nie tylko, czy dana agencja wykonywała projekt z wykorzystaniem danego rodzaju reklamy. Ważne jest również, czy firma ma doświadczenie przy tworzeniu kampanii reklamowych określonej wielkości.
Wpis zawdzięczamy: