Freelance Copywriter Secrets- Nagłówki To chwycić uwagę Reader
To koszmar każdego copywriter w: Czytnik skanuje przez magazyn przychodzi na stronie zawierającej reklamę, a zachowuje prawo na dzieje nie zauważając swoje starannie spreparowane słowa.
Przeciętny Amerykanin jest bombardowany około 10000 ogłoszenia, sprzedaży listów i innych komunikatów marketingowych codziennie. Tak więc, jeśli nie z innego powodu, niż być w stanie funkcjonować w życiu, nasze Domki całoroczne na Kaszubach umysły "odfiltrować" ponad 99% tych komunikatów pojawiających zaoferować żadnej osobistej korzyści.
Głównym narzędziem copywriter, aby przeciąć tego filtrowania jest prosty nagłówek. Potężny nagłówek musi odwoływać się do siebie interesów danej osoby na tyle długo, aby spowodować, że czytelnik skanowania powiedzieć, "być może jest tu coś, że może mi służyć."
Oto niektóre z rzeczy, nagłówek musi zrobić, aby być skuteczne Grab zainteresowanie czytelnika i uwagi . Czytelnicy mają ich ", co w niej jest dla mnie?" frezowanie CNC radaru włączony przez cały czas. Nie latać poniżej tego radaru z cute, sprytnych wordplays lub nagłówków, które mają sprawić, że czytelnik "myśleć". Od razu do punktu i ogłosić, że jesteś tutaj, aby rozwiązać problem i pomóc im przynieść potrzebne zmiany.
Kierowanie na konkretnych odbiorców. pomimo tego legendarnego sprzedawcy, który zarabia na życie sprzedając zamrażarki do Eskimosów, jesteś o wiele lepiej kierowania konkretnej, określonej grupie ludzi, którzy chcą, potrzebują i mogą sobie pozwolić na to, co oferujesz. Podczas projektowania wiadomość dla określonej grupy docelowej, wiedzą, że należą do tej grupy i będą identyfikować się z ofertą. Co do innych nie wewnątrz tej grupy, a jeśli nie to, że legendarny sprzedawca, nie było dostanie swoją działalność tak.
Pull czytelników do swojej kopii Istnieją trzy sposoby, aby zdobyć czytelników, aby kontynuować czytanie reklamę: Apel do ich potrzeb, odwołać się do ich potrzeb i odwołać się do ich potrzeb.
Artykuł napisany przez: