Dowiedz się, dlaczego ludzie kupują swój produkt lub usługę. Czy oni potrzebują bezpiecznego finansowo na emeryturę? Czy chcą poprawić swoje życie intymne? Czy chcą awansu zawodowego? Odwołanie używasz jest http://wal-tom.pl/master-key,4,pl powód dać ich do zakupu. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak odwołać się do czytelników interesów, sprawdź mój artykuł copywriter Secrets: Jak dopasować się do swoich czytelników "najgłębsze potrzeby. Wystarczy kliknąć ten link, aby to sprawdzić.
Złożyć obietnicę. nagłówek MUSI coś obiecać. Obietnica musi być albo rozwiązać problem lub przynieść zmiany. Ludzie chcą poprawić ich życie, ich kariery, ich małżeństwa, a nawet ich status wśród sąsiadów (te brzydkie Joneses są baaaardzo trudno nadążyć). Możesz chcieć sprawdzić kolejny artykuł pisałem o nazwie, niezależny Secrets Copywriter: 10 kroków do pisania Potężny USP, aby pomóc spreparować tę wiadomość.
Jednym z największych copywriterów wszechczasów był John Caples. Na temat gazet powiedział: "Jeśli można wymyślić dobry nagłówek, jesteś prawie pewien, mieć dobrą reklamę. Ale nawet największy pisarz nie można zapisać reklamę ze złym hasłem".
To dobra rada od człowieka, który napisał książkę na ten temat.
Artykuł napisany przez: