Wielkość nakładów gazet stale spada. Z tego powodu wpływ reklamy prezentowanej poprzez gazety w formie papierowej spada. Z drugiej strony rośnie zainteresowanie korzystaniem z gazet w wersji elektronicznej. Reklama prasowa pozwala na dotarcie do sporego kręgu odbiorców. Atutem takiej nauka holenderskiego reklamy jest przede wszystkim to, że odbiorca jest skupiony na przeglądaniu gazety.
W ten sposób odpowiednio umieszczona reklama, ciekawie zbudowany slogan reklamowy, pozwala na przekazanie krótkiej, ale czytelnej treści w formie http://healthandfitness.pl/trener-osobisty/ przekazu reklamowego. W gazetach można umieszczać również zdjęcia. Profesjonalnie wykonane zdjęcia są w tanie przyciągać odbiorców. Reklama w gazetach to doskonały sposób na budowanie wizerunku marki w postaci odpowiednio uwydatnionego logo. Jest to również znacznie tańsza forma, w stosunku do reklam telewizyjnych, dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Kolejnym plusem reklamy prasowej jest możliwość doboru gazet pod względem segmentu klientów do jakich chcemy trafić, co w mniejszym stopniu zapewnia telewizja, czy radio.
Wpis zawdzięczamy: