Reklama z wykorzystaniem radia

Radio jest nadal popularnym środkiem przekazywania treści. Wielokrotnie wieszczono całkowity upadek stacji radiowych. Pierwszy raz z taką sytuacją spotkaliśmy się przy pojawieniu się kina. Później wieszczono upadek radia przy powstaniu oraz rozwoju telewizji. Następnie na zmniejszenie znaczenia stacji radiowych miał wpłynąć Internet.

Jak się okazało radio poradziło sobie doskonale ze zmianami technologicznymi i znacznie szybciej od stacji telewizyjnych zaczęło wykorzystywać możliwości jakie daje Internet. Większość stacji radiowych jesteśmy w stanie odbierać poprzez Internet. Reklama w radiu jest korzystna przede wszystkim ze względu na niższe koszty. Reklama radiowa może być tworzona na potrzeby stacji radiowych o charakterze lokalnym, co pozwala na dotarcie do odpowiedniego segmentu klientów poprzez małe i średnie firmy działające w danym regionie. W małych miejscowościach nie zawsze możemy spotkać się z oddziaływaniem lokalnych telewizji, ale lokalne stacje radiowe bez przeszkód tam docierają oraz są często słuchane, co zapewnia odpowiednie grono odbiorców.
Wpis zawdzięczamy: