Reklamy o różnym charakterze

Reklamy mogą mieć bardzo różny charakter w zależności od adresatów do jakich mają trafiać, ale również środków przekazu z jakich pośrednictwem trafiają do odbiorców. Każda reklama ma swoje plusy oraz wady, co należy brać pod uwagę, przy budowaniu większych kampanii reklamowych w oparciu o różne formy reklamy. Jednym z podziałów stosowanych przy reklamach jest rodzaj adresatów. W tym podziale mamy do czynienia z reklamami, które trafić mają do konsumentów. Tego rodzaju reklamy mogą mieć charakter ogólny lub mogą trafiać do konkretnego segmentu nabywców dóbr i usług.

Reklama może trafiać do instytucji. Mogą to być zarówno instytucje o charakterze społecznym, jak też instytucje administracyjne. W polityce spotykamy specyficzny rodzaj reklamy, który służy do pozyskiwania wyborców. Reklamy kierowane są również do firm produkcyjnych oraz hurtowni. Taka reklama nazywana jest przemysłową i ma trafiać do różnych podmiotów gospodarczych. W miejscach sprzedaży detalicznej możemy spotkać się ze stosowaniem reklam detalicznych.
Wpis zawdzięczamy: