Innym pomysłem jest, aby promocja odbywać się wokół tematu swojej nowej książce. Na przykład, jeśli właśnie opublikował książkę non-fiction, który ma do czynienia z muzyką, należy skontaktować się kilka lokalnych sklepach muzycznych mieć podpisywanie książek.
Jak dużo czasu i pieniędzy Czy Invest
Podobnie jak w przypadku każdego innego rodzaju marketingu i reklamy, jesteś prawdopodobnie będzie musiał zainwestować część własnych pieniędzy, aby zapewnić wydarzenie jest sukcesem. Niektóre wydatki obejmą ...
komunikatów promocyjnych i zaproszenia na imprezy. Lepiej wydać komunikat prasowy, gdy są twoi Terminy wycieczek i można wysłać zaproszenia do bardziej osobistej zapowiedzi do znajomych i współpracowników.
Zakupić określoną ilość egzemplarzy swojej nowej książki do sprzedaży w specjalnej zniżki wprowadzającego. Można ustawić limit 25 lub 50 książek, aby mieć pod ręką przy stole, a jeśli badania geotechniczne śląsk to wydarzenie odbywa się w księgarni można zostawić dodatkowe 10 lub tak książki z magazynu umieścić na wyświetlaczu i sprzedawać po imprezie ,
Ulotki i plakaty mają być umieszczone w miejscach turystycznych zapowiadających to wydarzenie, dzięki czemu klienci wiedzą z wyprzedzeniem, że musisz tam być. Upewnij się, że te promo są ustawione co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
Artykuły reklamowe, jak dać na wynos do pierwszego "x" ilość klientów, którzy przychodzą do stolika, aby ich książki z autografem. Jednym z najlepszych upominków jest mieć dostosowaną laminowanej zakładkę wewnątrz okładki każdej książki, którą podpisały. To sprawia, że ??jesteś w umyśle czytelnika na długo po ich zakończeniu czytania książki, ponieważ mogą używać go ponownie w każdej książki czytają .
Nowe długopisy i markery do podpisywania książek. A jeśli można to zrobić, należy użyć długopisy i markery jako elementów promocyjnych.
Artykuł napisany przez: